پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119481
گلزن هاي استقلال در بازي دربي مشخص شدند
تاریخ انتشار : 1393/08/19 13:18:37
نمایش : 1216
عضو هيأت مديره باشگاه استقلال گفت: با تمام احترامي که براي پرسپوليس قائل هستم، اما بايد بگويم اين بازي را استقلال با گل‌هاي عمران‌زاده و برهاني مي‌برد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، رضا صادق‌پور در مورد شرايط استقلال در آستانه دربي اظهار داشت: روند استقلال مي‌تواند نسبت به گذشته روند رو به رشدي داشته باشد. اولويت ما به دربي از نگاه جدولي بسيار مهم است. تمرکز تمام اعضا بر اين است که شرايط را براي دربي فراهم کرده و آرامش را به تيم تزريق کنند تا بتوانيم حداکثر بهره‌وري را از اين مسابقه داشته باشيم.

وي ادامه داد: موضوع دوم مربوط به ساختار سازماني و پرداخت بدهي برخي از بازيکنان خارجي سابق استقلال است. ۶ بازيکن خارجي که اين فصل در اين تيم حضور ندارند، از باشگاه طلبکار هستند و اين موضوع را از طريق وکلاي قانوني بين‌المللي خود پيگيري مي‌کنند. با توجه به اينکه ما اين موضوع را در بودجه خود مصوب نکرده بوديم اين احتمال را مي‌دهيم که با مشکلاتي هم روبرو شويم.

صادق‌پور خاطرنشان کرد: با توجه به مهندسي که مديرعامل و اعضاي هيأت مديره دارند مطمئن هستيم که اين موضوع به زودي حل خواهد شد. با حمايت وزير ورزش، خادم و سازمان ليگ تلاش مي‌کنيم که اين تهديد را تبديل به فرصت کنيم. در حال حاضر مبلغ دقيق بدهي‌ها به اين بازيکنان را نمي‌دانم اما فکر مي‌کنم حدود ۵-۷ ميليارد تومان باشد که مربوط به اصل قرارداد و جرائم مربوط به آن است.

عضو هيأت مديره باشگاه استقلال در خصوص پيش‌بيني‌اش از دربي تصريح کرد: يک نکته را مي‌دانم و آن هم اين است که قلعه‌نويي دوست ندارد شکست بخورد و اميدوارم اين رويکردش در دربي هم اتفاق بيفتد. ما تلاش مي‌کنيم در دربي برنده باشيم و خود را به صدر جدول برسانيم. مي‌خواهيم نيم‌فصل را با سه امتياز کيفي تمام کنيم. با تمام احترامي که براي پرسپوليسي‌ها قائل هستم بايد بگويم استقلال اين بازي را با نتيجه دو بر يک و با گل‌هاي حنيف عمران‌زاده و آرش برهاني پيروز خواهد شد.

صادق‌پور در خصوص آخرين وضعيت جاسم‌ کرار عنوان کرد: در خصوص شرايط اين بازيکن عراقي دقايقي در هيأت مديره صحبت کرديم و قرار شد گزارش اين بازيکن در کميته انضباطي مورد بررسي قرار گيرد و در پايان هر رايي کميته انضباطي صادر کند براي همه قابل احترام است. بعد از دربي گزارش عملکرد تمام بازيکنان به اعضاي هيأت مديره داده خواهد شد و آن زمان مي‌توان بهتر در مورد تک تک بازيکنان حرف زد.

رئيس آکادمي باشگاه استقلال در خصوص حاشيه‌هاي ايجاد شده در ديدار تيم‌هاي اميد استقلال و احسان شهرري و درگيري سيروس دين‌محمدي با يکي از بازيکنان حريف تصريح کرد: نمي‌خواهم در خصوص اين موضوع زياد صحبت کنم. ما از زماني که من آمدم کارهاي زيادي براي آکادمي استقلال انجام داده‌ايم. فقط يک جمله مي‌گويم آن هم اينکه همه موظف هستند فرهنگ ورزشي را رعايت کنند. هدف برخي‌ها تخريب کردن سيروس دين‌محمدي است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html